OK

SEO - Kom to
skridt foran

Vi hjælper dig til tops på søgemaskinerne

Kom til tops i søgeresultaterne og vind kampen om kundernes opmærksomhed

Vores team af specialister har en enestående viden om, hvordan du kommer til at ligge øverst i søgeresultaterne. Få en uforpligtende snak om, hvordan du øger din omsætning med SEO

Skriv venligst dit navn
Skriv venligst dit telefonnummer
Skriv venligst din e-mailadresse

Dine oplysning videregives ikke til tredjepart.

Hvorfor er Online-Results et af markedets bedste seo bureauer?

SEO, som er en forkortelse for Search Engine Optimization, handler om viden. Viden om hvilke aspekter, der påvirker din hjemmesides placering på Google. Online-Results har enestående indsigt i hvilke aspekter, der er de væsentligste.

Ros fra vores kunder

Vi gør vores yderste for at forstå vores samarbejdspartnere. Vi sammensætter løsninger med udgangspunkt i vores samarbejdspartneres strategi og deres budget. Vi sætter alt ind på at gøre vores kunders investering så rentabel som overhovedet muligt.

Carsten Stenkilde

Ejer

TV Polering

Burde have 10 stjerner

Jeg har kunnet mærke en ændring hver dag, siden jeg valgte Online-Results. Det, jeg før fik af henvendelser pr. måned, er jeg nu oppe på pr. dag. Og de er endda billigere, end det firma, jeg brugte før.

Ismail Basoda

Direktør

Kildevand Aps

Hjemmeside, SEO og Google Adwords

Vi bruger Online-Results til at stå for vores hjemmeside, SEO og Google Adwords. Vi får ugentligt en hel del henvendelser via deres arbejde. Vi er tilfredse og sætter pris på samarbejdet.

Jette Andersen

It Ansvarlig

DBS LYS A/S

Kommunikationen i top

Vi har en oplevelse af, at de interesserer sig for vores forretning og hjælper os med at tilpasse løsningen, så vi får mest ud af vores aftale.

John Hansen

Ejer

Flytte- og Vognmandsforretningen
John Hansen

Service ud over alle grænser

Vi har fået og oplevet en service ud over alle grænser, så vi kan herfra kun give firmaet de absolut bedste anbefalinger.

Jacob Madsen

Ejer

Nordjysk Anlæg

Absolut fremragende firma

Vi er i en branche hvor der er hård konkurrence om kunderne. Så med de resultater Online-Results har kunne lave med vores hjemmeside og ikke mindst de gode seo resultater fortjener de 5 stjerner

Thomas Wetche

Direktør

Begravelsesforretningen Vahl & Wetche ApS

Top professionel rådgivning

Jeg har med stor tilfredshed brugt Online-Results til både SEO, Adwords og hjemmeside. De yder altid en meget kompetent og professionel rådgivning, hvilket har skabt markante resultater for mig.

Tobias Nielsen

Salgschef

Skilte i Centrum

Solid kunderådgivning

Solid kunderådgivning, hvor klarhed og gennemsigtighed er keywords. Professionelle mennesker, der kan forklare det, der kan virke som sort snak, i et sprog, der kan forstås.

Hvorfor seo hos Online-Results?

Vi gør det på den rigtige måde

Online-Results er dedikeret til SEO på den helt rigtige måde (såkaldt White Hat). Det betyder, at Online-Results arbejder med optimering på en forsvarlig måde, så vores kunder ikke pludselig bandlyses af Google, med dertil katastrofale følger. Dels går Online-Results til opgaven som din SEO partner med størst mulig ansvarlighed, dels gør vi vores yderste for, at du får det størst mulige afkast på din investering i søgemaskinerne.

Kvalitetssikret & struktureret tilgang

På baggrund af mange års erfaring med at skaffe kunder topplaceringer på søgemaskiner, har Online-Results team af SEO specialister udarbejdet en lang liste af områder, der skal tjekkes og rettes til for at opnå topresultater. For at sikre at alle vores kunder får et ensartet og kvalitetssikret produkt, kvitterer den enkelte SEO specialist for at samtlige punkter er gennemgået og rettet til. Dermed sikres det, at alle kunder får mest muligt for pengene.

Lækre tekster til din hjemmeside

Godt indhold på din hjemmeside er afgørende for at opnå gode placeringer. Vi har samlet nogle af Danmarks bedste tekstforfattere med speciale i at skrive til nettet. Når vi løser en opgave, er det dygtige og kompetente tekstforfattere, der skriver teksterne til din hjemmeside.

Er din side kodet rigtigt?

At din side er kodet rigtigt er alfa og omega for at opnå topplaceringer. Online-Results har et af markedets bedste teams af programmører med søgemaskineoptimering som speciale. Vores programmører gennemgår din side og retter den til, i det omfang det er muligt og skønnes nødvendigt for at skaffe dig topplaceringer.

Bliv fundet på de rigtige ord

Søgemaskineoptimering er oftest en yderst rentabel investering for virksomheder. Rentabiliteten eller afkastet af investeringen bliver ofte mangedoblet ved at finde de rigtige ord. Online-Results har kompetencer til og erfaring med at finde de helt rigtige søgeord til vores kunder, og som en del af din SEO løsning hjælper vi også gerne dig med at finde de helt rigtige søgeord.

Analyse af din hjemmesides struktur

Vores hold af specialister gennemgår din hjemmesides struktur og navigation for at sikre, at de sider, som skal kunne findes, også bliver fundet af søgemaskinerne.

Et af markedets mest videnstunge seohold

Online-results har samlet et stærkt hold bestående af en lang række af de mest erfarne og succesfulde online specialister I danmark. Kort sagt har vi samlet dem, der ved hvordan man kommer til tops på google.

Seo skal være en god investering

Vi har stor respekt for vores kunders forretning og ved, at seo skal give et godt afkast for vores kunder. Vi gør derfor altid vores yderste for at sikre, at seo bliver en god investering for vores kunder. Læs mere om, hvorfor søgemaskineoptimering er en god investering.

Kontakt os

Det handler om større indsigt end konkurrenterne

SEO foregår aldrig i et lukket rum - det er en konkurrence mellem alle de virksomheder, der er i din branche. Online-Results arbejder konstant på at finde konkurrencefordele for vores kunder uden at overtræde Googles retningslinjer.

Hvorfor er Online-Results billigere end hos de fleste konkurrenter?

Online-Results er dedikeret til best practice online markedsføring. Vi gør en dyd ud af at forstå, hvad der skal til, for at vores kunder får succes. Vi har gennem holdets meget store erfaring med søgemaskiner forsøgt at ramme det perfekte punkt, hvor rentabiliteten er størst målt i forhold til arbejdsindsats.

Online-Results overvåger dine placeringer

Din konsulent følger løbende udviklingen i dine organiske placeringer, da vi ved, at det kan være katastrofalt, hvis en virksomheds trafik pludselig falder drastisk. Vi overvåger dine placeringer, så vi kan udnytte positive tendenser og øjeblikkeligt reagere ved en negativ udvikling.

Hvem er vi?

Vi er et stærkt team af eksperter i markedsføring på internettet. Vi sætter en ære i at holde fokus på vore kunders behov. Vores unikke viden sikrer jeres virksomhed succes online.

Ring til os og få et uforpligtende tilbud

+45 70 302 402

Er det nok blot at ligge I toppen?

Succesfuld og dermed også rentabel seo handler ikke bare om at ligge I toppen på søgemaskinerne. Det handler også om at være det resultat, der får flest klik. Derfor er det vigtigt, at sidens title tag og meta beskrivelse er optimeret både I forhold til at få de højest mulige placeringer, men også I forhold til at invitere potentielle kunder til at klikke på dem. Online-results’ superdygtige tekstforfattere skriver de såkaldte snippet tekster, så den højest mulige klikrate opnås (ctr).

Offsite seo

Et af de væsentlige parametre for at google kan forstå indholdet på din hjemmeside og relevansen af dette, er at se hvorledes og I hvilke sammenhænge, din virksomhed omtales på nettet. Når online-results arbejder med optimering, arbejder vi også på, at der offsite skabes et tydeligt omrids af hvad jeres virksomhed står for, hvilke kompetencer den har samt et stærkt omdømme for virksomheden.

Vi tjekker for duplicate content (identisk indhold)

Hvis indholdet på din side går igen flere forskellige steder, kan det skabe meget alvorlige problemer I forhold til at få din side til tops. Disse problemer kan være på selve siden, men det kan også være at dine tekster er kopieret andre steder på nettet. Online-results tjekker din side onsite såvel som offsite og såfremt der måtte være problemer med duplicate content, finder vi en løsning på dette.

Offsite optimering stopper aldrig – det gør vi heller ikke

Det er meget vigtigt, at der vedvarende arbejdes med offsite seo. Derfor arbejder online-results også kontinuerligt på at styrke din virksomheds omdømme på nettet.

Store brands og små nystartede virksomheder – altid løsninger tilpasset dit budget!

Til store som små – vi har den helt rigtige løsning til landets største virksomheder – vi har den helt rigtige løsning til små virksomheder. Kort sagt har vi en løsning, som passer til netop din virksomhed og dens strategi og budget – kontakt os I dag på telefon 82 823 469.

Billig, konkurrencedygtig seo

Langt over 200 faktorer er afgørende for dine placeringer på google. En af årsagerne til online-results store succes skal findes I, at vores dygtige team af specialister har en enestående indsigt I, hvilke faktorer det bedst kan betale sig at optimere på, således at vores indsats bliver så rentabel som muligt for vores kunder. Med andre ord handler seo I den grad om at skabe den perfekte balance mellem arbejdsindsats og udbytte. Vi kan derfor tilbyde resultatskabende seo til priser, hvor alle kan være med.

SEO
ABONNEMENT

Vi ser søgeoptimering som on-going business. Dette skyldes bl.a., at SEO altid handler om at stå bedre end konkurrenterne – og da det er meget sandsynligt, at de fleste af disse også arbejder proaktivt med SEO, er det nødvendigt kontinuerligt at arbejde med online optimering for at vinde terræn. Derfor mener vi, at det er mest fair at tilbyde SEO som en abonnementsydelse.

ATTRAKTIV BETALINGSMODEL

Hos Online-Results tilbyder vi vores kunder at betale for vores SEO ydelser i månedlige rater. Dermed er forholdene optimale i forhold til, at dine omkostninger følger afkastet af din investering

Hvorfor vælge

Online-Results A/S er certificeret Google Partner

Online-Results A/S er certificeret Bing Partner

Online-Results A/S har den højest mulige kreditvurdering hos bisnode (AAA)

Online-Results A/S er medlem af Foreningen for dansk internet handel

Online-Results A/S støtter Knæk Cancer

Online-Results A/S er partner til Årets Håndværker™ 2018

Online-Results A/S er medlem af Dansk Industri

Vi har løsninger som passer til enhver virksomhed

Online-Results tilbyder resultatorienterede SEO pakker, som passer perfekt til langt de fleste virksomheder. Vi har også mulighed for at skræddersy løsninger, så de passer perfekt til enhver virksomheds behov for arbejdsindsats, garantier, indsigt, læring m.m. Kontakt os i dag og få et stærkt tilbud på en løsning til din virksomhed.

Rapportering & evaluering

Online-Results anerkender, at behovet for rapportering om vores SEO arbejde er individuelt. Derfor kan vi tilpasse samarbejdet, så du modtager netop den form for rapportering, du ønsker. Udgangspunktet for alle vores samarbejdsmodeller er en rapport, der beskriver placeringerne på dine nøgleord ved samarbejdets start, og som efterfølgende månedligt fortæller, hvor dine nøgleord nu er placeret. Derudover sætter vi gerne Google Analytics op med målspring, Google Search Console m.m., således at der skabes det bedst tænkelige udgangspunkt for at evaluere samarbejdet og værdien af dette.

International optimering

Online-Results har hjulpet en lang række danske eksport virksomheder med at blive synlige i udlandet. Vi har bl.a. hjulpet mange virksomheder med at blive synlige i Norge, Sverige og Tyskland, og vi har gode erfaringer med at få en del kunder til tops i USA, England, Spanien, Schweiz og Østrig. Vores stærke forståelse for hvad der skal til for at komme til tops på søgemaskinerne, giver os de rigtige forudsætninger til at hjælpe dig til tops, også uden for Danmark. Kontakt os for et stærkt tilbud på international SEO.

Seo på Google, Bing m.fl.

Da Google er den suverænt mest benyttede søgemaskine i Danmark, er det primært den søgemaskine, vi optimerer i forhold til, når vi laver SEO hos Online-Results. Men der er en lang række faktorer, som er ens i forhold til de andre søgemaskiner i Danmark. En side, som er optimeret og ligger godt på Google, vil ofte også have pæne resultater på andre søgemaskiner som fx Bing.

Vi sidder klar til at svare på dine spørgsmål

Ønsker du at høre mere om, hvordan Online-Results arbejder med med organisk søgemaskineoptimering, eller ønsker du et konkret tilbud, sidder vi klar til at hjælpe - ring til os for en god pris på SEO, eller få svar på dine spørgsmål på telefon 70 302 402.

Hvad er usability og hvorfor er det vigtigt?

God usability er en nødvendighed, for hvis din hjemmeside ikke er nem at bruge, mister du potentielle kunder og omsætning.

Er det enkelt at navigere på din hjemmeside? Er det nemt at se, hvad din virksomhed laver, og hvilke produkter eller services du tilbyder? Kan brugerne finde den information de søger, eller de produkter de gerne vil købe? Hvis ikke, forlader brugerne ganske enkelt siden. Der er rigeligt med andre hjemmesider, og du har kun ganske kort tid til at overbevise brugerne om, at de kan finde det, de søger, hos dig. Det sikrer du med god usability.

Hvordan hænger usability og søgemaskineoptimering sammen?

Umiddelbart er SEO og usability to vidt forskellige ting. Søgemaskineoptimering handler om at tiltrække brugerne til din side ved at sikre, at den dukker ved relevante søgninger, mens usability handler om brugernes adfærd på din side - med det primære formål at øge konverteringsraten. Men begge dele skal være i orden, hvis din side skal have succes. Med god søgemaskineoptimering og dårlig brugervenlighed får du masser af trafik, men kun få kunder. Og dårlig eller ingen optimering begrænser trafikken til siden - og så er det sådan set ligegyldigt, hvor god brugervenligheden er.

Igennem årene har Online-Results opbygget en omfattende erfaring med og viden om best practise for usability. God usability gennemsyrer de hjemmesider vi bygger, og vi kommer også gerne med forslag til optimering af brugervenligheden på din eksisterende side.

Https - bedre placeringer på google og tryghed for dine kunder

Google har længe lagt mere og mere vægt på HTTPS som en af de faktorer, der påvirker hjemmesiders placering på Google:

"I would love to make HTTPS a part of the ranking algorithm"
Matt Cutts, Head of Search Spam Google, marts 2014

Og allerede i 2015 kunne Searchmetrics påvise en klar sammenhæng mellem HTTPS og side 1 placeringer. I starten af 2017 kom udmeldingen så fra Google om, at hjemmesider, der ikke benytter en HTTPS løsning, vil blive markeret som ’ikke sikker’ i søgeresultaterne.

Det har således potentielt store konsekvenser for din forretning, hvis du ikke benytter HTTPS, da du risikerer både ringere placeringer samt at kunderne vælger en konkurrent med en sikker løsning.

Hvad er https og hvorfor er det vigtigt?

En hjemmeside kan benytte en HTTP eller en HTTPS løsning. HTTP og HTTPS er såkaldte protokoller - et sæt regler, der definerer, hvordan der udveksles data mellem serveren og din hjemmeside. HTTPS løsningen krypterer de data, der udveksles mellem serveren og din hjemmeside. Dermed forhindres hackere i at få adgang til de data, der kommer fra webserveren til brugeren af din side. HTTPS forhindrer således de såkaldte ’man in the middle’ angreb.

5 gode grunde til at benytte HTTP:

  • Du undgår at miste trafik til hjemmesiden på grund af Googles markering af, at den ikke er sikker
  • Du sender et seriøst signal til dine kunder om, at du tager deres sikkerhed alvorligt
  • Du undgår at miste værdifulde placeringer på søgemaskinerne til de konkurrenter, som allerede har skiftet til HTTPS
  • Du opnår potentielt bedre placeringer på søgemaskinerne ved at følge HTTPS standarden
  • Google kommer sjældent med udtalelser om forhold, der styrker placeringer - når de gør, gør man klogt i at lytte.

På baggrund af ovenstående anbefaler vi altid vores kunder at vælge en HTTPS løsning, og vi står selvfølgelig klar til at hjælpe dig med at overgå fra HTTP til HTTPS. Alle hjemmesider bygget af Online-Results benytter naturligvis også HTTPS som standard.

Hvad er prisen for seo?

Online-Results dygtige hold af specialister har en uovertruffen indsigt i, hvilke faktorer, det bedst kan betale sig at optimere på netop din hjemmeside for at opnå så rentabelt et udbytte som muligt. Dermed kan vi tilbyde SEO med stærke resultater, til priser hvor alle kan være med. Ring til os på telefon 70 302 402 for at høre mere om prisen på en skræddersyet SEO løsning.

Kontakt os

Prisen for din SEO løsning afhænger af en række faktorer:

Søgeordenes sværhedsgrad

Prisen for den enkelte SEO løsning afhænger bl.a. af de valgte søgeords sværhedsgrad - altså konkurrencen inden for den enkelte branche. Når man vælger sine søgeord, er det værd at bruge tid og kræfter på at undersøge, hvorvidt man med en relativt lille investering kan opnå stort udbytte. Det kan for eksempel være at såkaldte long-tail søgeord - længere og mere specifikke søgefraser - kan give et gunstigt afkast for en forholdsvis lille, og dermed billig, arbejdsindsats. Brugere, der søger på long-tail fraser er generelt længere i købsprocessen og tættere på at konvertere. Long-tail søgeord kan således være langt mere værdifulde at ligge placeret på end bredere søgeord, som måske er dem man umiddelbart kan være fristet til at vælge. Online-Results står naturligvis klar til at hjælpe dig vælge de rette og mest rentable søgeord.

Ønsker du af hensyn til for eksempel branding eller signalværdi til dine konkurrenter at være synlig på bredere søgeord inden for din branche, vil det kræve en større arbejdsindsats at opnå resultater på disse - og dermed bliver din SEO løsning heller ikke den billigste.

Søgeordenes placering

Målsætningen for søgeordenes placering i din SEO løsning spiller ligeledes ind på prisen. Ønsker du topplaceringer på samtlige søgeord, kræver det igen en større arbejdsindsats, end hvis du ønsker at øge din nuværende synlighed ved ’blot’ at figurere på side 1 i søgeresultaterne.

Dit behov for sparring, rapportering m.m

Har du et stort behov for sparring og uddybende rapportering, spiller dette naturligvis også ind på prisen for løsningen. Ligeledes kan der være specifikke tekniske forhold på din hjemmeside, der kan forhindre gode SEO resultater, hvis ikke de løses. De tekniske forhold varierer uendeligt fra hjemmeside til hjemmeside og kan kræve en relativt stor arbejdsindsats at løse - enten for Online-Results eller din hjemmesideudbyder, og dette kan selvfølgelig også have betydning for den samlede pris.

Kontakt os for en pris på din seo løsning

Ring til os på telefon 70 302 402, og lad os finde frem til dine specifikke behov og ønsker for din søgemaskineoptimering - så sammensætter vi en løsning og en pris, der matcher.

Hvem er vi?

Vi er et stærkt team af eksperter i markedsføring på internettet. Vi sætter en ære i at holde fokus på vore kunders behov. Vores unikke viden sikrer jeres virksomhed succes online.

Ring til os og få et uforpligtende tilbud

+45 70 302 402

Søgemaskineoptimering – en god investering

En sund og langsigtet investering

Hvad er søgemaskineoptimering?

Søgemaskineoptimering - også kaldet SEO - er ofte en af de mest rentable investeringer, man som virksomhed kan gøre (kilde Forbes 2014).

Vi har her på siden samlet en lang række af de gode grunde, der er til at investere i søgemaskineoptimering, men samtidigt har vi forsøgt at give en så indgående forståelse som muligt i, hvad det er for en investering, man foretager, når man investerer i søgemaskineoptimering.


Foretrækker du en mundtlig gennemgang, kan vi på det varmeste anbefale at kontakte en af vores rådgivere for en opsummering af de fordele, ulemper og forskellige aspekter, der er ved søgemaskineoptimering. Du træffer vores rådgivere på telefon 70 302 402.

Synlig når potentielle kunder søger efter netop dine ydelser eller produkter

Søgemaskineoptimering er en af de bedste markedsføringsmetoder, der findes til at skaffe kunder. Det er et grundlæggende forhold, at søger man på fx ”advokat Århus”, så er det fordi man leder efter en lokal advokat i området i og omkring Århus, søger man på ”robotstøvsuger”, er det fordi man leder efter en robotstøvsuger.
Der findes ikke noget andet medie, hvor du er så tæt på potentielle kunder.
Søgemaskineoptimering handler om at sørge for, at potentielle kunder havner på netop DIN hjemmeside, når de søger efter produkter og kompetencer, som DIN virksomhed tilbyder.

Trafikken er på side 1

Søgemaskineoptimering handler om at få dine søgeord på side 1. I gennemsnit klikker 71,33 % af brugerne på et resultat på side 1, mens 5,59 % finder et resultat på side 2-3. Lykkes det for din virksomhed at komme på side 1 på kernekompetencerne eller dine produkter, vil du vinde anseelige markedsandele.

67 % finder resultatet i top 5

Hele 67,6 % finder deres resultat blandt de første 5 søgeresultater.
Lykkes det gennem søgemaskineoptimering at løfte placeringerne på specifikke nøgleord, vil et løft på blot en enkelt placering ofte kunne ses direkte i ordrebogen, og dermed også på bundlinjen i din virksomhed.

 

1. søgeresultats CTR

31,24%

2. søgeresultats CTR

14,04%

3. søgeresultats CTR

9,85%

4. søgeresultats CTR

6,97%

5. søgeresultats CTR

16,50%

 

Søgemaskineoptimering – Det er her trafikken er

Som tommelfingerregel har vi altid sagt, at 2/3 klikker på de naturlige resultater, og at 1/3 klikker på AdWords kampagnerne. Imidlertid viser større undersøgelser ofte en endnu højere rate til fordel for de organiske resultater. 76 % af de klik, der er på en søgemaskine, er på de organiske resultater, altså dem som man optimerer i forhold til via søgemaskineoptimering (kilde: Moz).

Tilliden er større

86 % af brugerne på nettet svarer, at de har større tillid til de organiske resultater end annoncerne.

Stor konkurrencefordel

Virksomhederne investerer som udgangspunkt 89 % af deres budget i betalte søgninger, og altså kun 11 % i søgemaskineoptimering (kilde: Hubspot).

Skal jeg vælge Adwords eller Søgemaskineoptimering?

Det korte svar er, at man skal fokusere på AdWords, hvis det er en god investering og på SEO, hvis det er det, der vil give et godt afkast. Således skal man altså sætte sine penge der, hvor afkastet er størst.

I de fleste tilfælde er det en god investering at være begge steder. De fleste undersøgelser viser, at der ikke er kannibalisme mellem de organiske resultater og annoncerne. Tværtimod tyder de fleste studier på, at der er en positiv synergi, således at forstå at potentielle kunder foretrækker resultater, hvor de kan finde den pågældende virksomhed i toppen på de organiske resultater såvel som i toppen med Google AdWords eller Bing Ads.

Langsigtet investering

Det er både en af styrkerne ved søgemaskineoptimering, men også noget, det er vigtigt at være opmærksom på, når man investerer i søgemaskineoptimering. God søgemaskineoptimering tager tid, dermed vil afkastkurven være proportionelt stigende over tid. Således skal søgemaskineoptimering ses som en langsigtet investering. Har man behov for en investering med hurtigt afkast, bør man i stedet købe sig til topplaceringer via kampagner oprettet med Google AdWords eller Bing Ads.

Hvor lang tid skal man vente på Topresultater?

Som sagt er det mest korrekt at betragte søgemaskineoptimering som en langsigtet investering. Et standard svar vil være 3-6 måneder, men når det er sagt, så har vi også set eksempler på, at sider har topplaceringer efter blot 5-6 dage. Vi har dog også set eksempler på sider, som først for alvor performer efter 24 måneder, og vi har set enkelte eksempler på, at siderne aldrig kommer til at performe tilfredsstillende til trods for, at alle sejl er sat for at få siden til tops og hjælpe vores kundes investering hjem. Derfor er det også mest korrekt at betragte søgemaskineoptimering som en risikobetonet investering. Ønsker man en sikker investering, skal man vælge betalt annoncering i stedet, fx Google AdWords.

Ongoing Business

Når man investerer i søgemaskineoptimering, er det vigtigt at være opmærksom på, at det er en investering som aldrig stopper. Søgemaskineoptimering er en uendelig proces. Således vil der hele tiden være konkurrerende virksomheder, som prøver at få dine attraktive placeringer, og derfor vil der hele tiden være behov for at gøre det bedre end dem.

Søgemaskineoptimering er investering i din ejendom

Søgemaskineoptimering er en investering i optimering af noget, som du selv ejer. Din hjemmeside og dit domæne tilhører dig, og når du investerer i SEO, tilhører forbedringerne på din side også dig. Når du investerer i Google AdWords eller lignende, sker der derimod ingen værdiforøgelse af din ejendom.

Øger din troværdighed

Når folk finder din virksomhed på side 1, vil de fleste ubevidst tillægge denne virksomhed højere troværdighed. Google fortæller brugerne, at denne virksomhed er vigtig inden for denne branche eller den eller disse produkter – og så må der være noget om det. Gode placeringer vil få din virksomhed til at fremstå mere troværdig og som et stærkere brand. Jo flere søgeord, hvor dine kunder finder dig på side 1, desto mere vil du fremstå som et stærkt brand.

Er søgemaskineoptimering en god ide, når man er BTB virksomhed?

I en stor international undersøgelse svarer 89 % BTB beslutningstagere, at de finder nye leverandører på nettet.
Det er en udbredt misforståelse, at der i BTB segmentet er en stærk præference for én leverandør fra starten. 71 % svarer, at de starter søgningen efter en ny leverandør ved at søge på produktet eller ydelsen, og at de søger på nettet. Det er derfor essentielt som virksomhed i BTB markedet at have gode placeringer på såvel brandrelaterede søgninger som på produktniveau.

Ønsker du rådgivning om Søgemaskineoptimering

Overvejer du om søgemaskineoptimering er det rigtige for din virksomhed, så sidder vi klar til at drøfte de muligheder, der findes for netop din virksomhed – ring til os på 70 302 402.

Hvorfor vælge

Online-Results A/S er certificeret Google Partner

Online-Results A/S er certificeret Bing Partner

Online-Results A/S har den højest mulige kreditvurdering hos bisnode (AAA)

Online-Results A/S er medlem af Foreningen for dansk internet handel

Online-Results A/S støtter Knæk Cancer

Online-Results A/S er partner til Årets Håndværker™ 2018

Online-Results A/S er medlem af Dansk Industri

Mød holdet bag Online-Results A/S

Karsten B.S. Bruun

Head of Sales - East & Partner

+45 41 786 999

Jesper Pedersen

Head of Sales - West

+45 41 786 992

Per Voss Bredsten

Head of Agencies

+45 22 109 900

Kasper Bondo Wessberg

Head of Creative & Partner

+45 25 668 880

Thomas Muus

Online Media Advisor & Partner

+45 41 786 990

Wasim Traboulsi

Online Media Advisor

+45 22 895 423

Helle Munkø

Online Media Advisor

+45 41 786 997

Sebastian B. Johannesson

Online Media Advisor

+45 22 894 783

Nicolas Wang Wollesen

Online Media Advisor

+45 28 440 860

Martin Corvinius

COO & Partner

+45 20 433 613

Lars Salmonsen

CEO & Founder

+45 60 180 372

Trine Bloor

Online Media Specialist

+45 22 591 505

Kaspar Hansen-Erck

Online Media Specialist

+45 41 786 994

Mette Mahoney

Online Media Specialist

+45 41 786 996

Charlotte Paarup Larsen

Online Media Specialist

+45 22 581 828

Rasmus Mikkelsen

Head of SEO & Partner

+45 53 651 502

Simon Högström Rønbøl

Front-end Developer & Partner

+45 41 786 993

Frida Svaneberg

Graphic Designer, Trainee

+45 22 894 265

Kristian Hvolbæk

Frontend-udvikler, Trainee

+45 41 786 995

Margrethe Svane

Praktikant

+45 22 720 945

Michelle Knudsen

Administrative Assistant

+45 22 887 948

Maria-Louise Andersen

PA/Economic assistant

+45 25 154 729