OKOK

Bing ads

En unik mulighed for at komme foran konkurrenterne

Kom et skridt foran med Bing Ads. Få et gratis og uforpligtende tilbud

Vi er certificeret Bing Partner og kan skræddersy en kampagne på Bing, der bringer dig foran konkurrenterne. Få billigere topplaceringer og flere konverteringer med den mest oversete investeringsmulighed på nettet.

Skriv venligst dit navn
Skriv venligst dit telefonnummer
Skriv venligst din e-mailadresse

Dine oplysning videregives ikke til tredjepart.

Bing ads – den mest oversete investeringsmulighed på nettet

Online-kampagner på Bing er en unik mulighed for at lave en rigtig god investering og komme et skridt foran dine konkurrenter. Bing har god fremgang i USA og vores vurdering er, at Bing er en rigtig god søgemaskine. Da meget få har øjne for de muligheder, der findes på Bing, er det ofte muligt at købe meget billige topplaceringer - og dertil er det vores klare erfaring, at kampagnerne konverterer bedre end på Google.

Den bedste anbefaling inden for online markedsføring

Bing - en søgemaskine I vækst

Sidste år voksede Bing andel af søgninger til at udgøre knap 20 % af søgningerne I usa.

Mindre konkurrence og billigere klikpriser

Vi har selv foretaget en række test af potentialet for annoncering på Bing. Vi har delt tre af de mest opsigtsvækkende cases herunder. Det er således eksempler på nøgletallene for tre udvalgte søgeord, der normalt betragtes som værende meget konkurrenceprægede. Sammenligningen mellem priserne på henholdsvis google adwords og Bing ads viser imidlertid en bemærkelsesværdig forskel: annoncering på Bing er markant billigere - og markedsandelen er større

Annoncering på Bing

Bing giver dig det bedste afkast pr. Investerede krone

Vi forventer, at vi kan skaffe klik til lavere pris end på google, samt højere konverteringsrater - kort sagt en langt højere roi, sammenlignet med google.

Skynd dig derfor at kontakte din konsulent hos online-results, og udnyt det varmeste tip inden for online markedsføring! Ring på 70 302 402.

Højere konverteringsrater på Bing

Konverteringsraten er generelt højere på Bing. Det er både vores egen erfaring, men også en tendens som større, internationale test viser. En stor del af forklaringen på den højere konverteringsrate findes i det faktum, at der ganske enkelt er færre annoncører, hvorfor sandsynligheden for, at en potentiel kunde vælger din virksomhed, er større.

Bing rammer det købedygtige "+35 segment"

En af forklaringerne på at Bing er en ekstrem rentabel investering er, at det segment, der typisk benytter Bing, er mere købedygtigt. Ifølge comScore er brugerne på Bing typisk 35+ og har betydelig større købekraft end på fx Google.

Ifølge comScore er brugerne på Bing typisk 35+ og har betydelig større købekraft end på fx Google.

Der er markedsandele at hente

Ifølge tal fra comScore var der pr. måned 5,2 mio. søgninger på Bing i Danmark sidste år, hvilket svarer til ca. 1-3 % af den samlede søgetrafik – og det er en hel del, hvis man sammenligner med alle andre medier end Google.

Default søgemaskine på explorer, skype, xbox m.Fl.

Bing er standardsøgemaskine på Internet Explorer, som fortsat er en af de mest benyttede browsere i Danmark. Desuden er Bing en fast del af Windows, Skype, Xbox m.v.

Hvem er vi?

Vi er et stærkt team af eksperter i markedsføring på internettet. Vi sætter en ære i at holde fokus på vore kunders behov. Vores unikke viden sikrer jeres virksomhed succes online.

Ring til os og få et uforpligtende tilbud

+45 70 302 402

Lavere konkurrence = lavere priser

Ved en søgning på næsten et hvilket som helst søgeudtryk vil man finde markant færre annoncer på Bing.

Lavere konkurrence giver typisk lavere priser pr. klik. Det er ikke urealistisk at regne med en klikpris svarende til ca. 50 % af den, man betaler på Google.

Nedenfor finder du tre gode eksempler på, hvor lukrativ en investering Bing kan være, sammenlignet med Google.

Søgeord

Flytning København

Adwords

22,61 kr. CPC

2,13 % CTR

Bing

1,89 kr. CPC

8,82 % CTR

Søgeord

Tagrenovering

Adwords

9,48 kr. CPC

3,04 % CTR

Bing

1,36 kr. CPC

2,56 % CTR

Søgeord

Afslibning af gulve

Adwords

16,76 kr. CPC

8,60 % CTR

Bing

3,39 kr. CPC

10,00 % CTR

Trafikken på Bing er stigende

Bing har officielt meldt ud, at de sidste år havde en vækst i antal klik på hele 30 %. En hel del af væksten kom fra mobile enheder, hvor væksten var helt oppe på 133%.

Den markante vækst på mobil skyldes langt hen ad vejen Microsofts egne produkter som Nokia, Surface m.fl. Der er dog kæmpe potentiale for endnu mere vækst på mobil i fremtiden, da Apple i juni i år har bekendtgjort, at de dropper Google til fordel for Bing – det samme gør sig gældende for Amazon med deres nye ’Fire Phone’.

Stærk på mobile enheder

Bings vækst på mobil er en rigtig interessant tendens, da online-trafikken bevæger sig mere og mere over på de mobile enheder. Annoncerer du på Bing, vil du nå ud til alle med smartphones fra Apple, Amazon og Windows.

Spændende partnerskaber

Bing har, ud over Apple og Amazon, også indgået partnerskaber med Yelp, Netflix, Facebook og Foursquare.

Online-Results er certificeret gennem Bing

Online-Results har medarbejdere, som er certificeret gennem Bing og dermed har direkte adgang til kompetent sparring og hjælp hos Bing.

Kontakt os uforpligtende og hør mere om markedsføring på Bing

Kontakt os ganske uforpligtende og hør mere om, hvilke muligheder der er for at udnytte det store potentiale på Bing. Ring til os på 70 302 402.

Hvorfor vælge

Online-Results A/S er certificeret Google Partner

Online-Results A/S er certificeret Bing Partner

Online-Results A/S har den højest mulige kreditvurdering hos bisnode (AAA)

Online-Results A/S er medlem af Foreningen for dansk internet handel

Online-Results A/S støtter Knæk Cancer

Online-Results A/S er partner til Årets Håndværker™ 2018

Online-Results A/S er medlem af Dansk Industri

Mød holdet bag Online-Results A/S

Karsten B.S. Bruun

Head of Sales - East & Partner

+45 41 786 999

Jesper Pedersen

Head of Sales - West

+45 41 786 992

Per Voss Bredsten

Head of Agencies

+45 22 109 900

Kasper Bondo Wessberg

Head of Creative & Partner

+45 25 668 880

Thomas Muus

Online Media Advisor & Partner

+45 41 786 990

Wasim Traboulsi

Online Media Advisor

+45 22 895 423

Helle Munkø

Online Media Advisor

+45 41 786 997

Sebastian B. Johannesson

Online Media Advisor

+45 22 894 783

Nicolas Wang Wollesen

Online Media Advisor

+45 28 440 860

Martin Corvinius

COO & Partner

+45 20 433 613

Lars Salmonsen

CEO & Founder

+45 60 180 372

Trine Bloor

Online Media Specialist

+45 22 591 505

Kaspar Hansen-Erck

Online Media Specialist

+45 41 786 994

Mette Mahoney

Online Media Specialist

+45 41 786 996

Charlotte Paarup Larsen

Online Media Specialist

+45 22 581 828

Rasmus Mikkelsen

Head of SEO & Partner

+45 53 651 502

Simon Högström Rønbøl

Front-end Developer & Partner

+45 41 786 993

Frida Svaneberg

Graphic Designer, Trainee

+45 22 894 265

Kristian Hvolbæk

Frontend-udvikler, Trainee

+45 41 786 995

Margrethe Svane

Praktikant

+45 22 720 945

Michelle Knudsen

Administrative Assistant

+45 22 887 948

Maria-Louise Andersen

PA/Economic assistant

+45 25 154 729