Landingpage optimering

Der kan være stor forskel på, hvilke sider der sælger bedst på din hjemmeside og hvilket budskab fra din hjemmeside, som bedst matcher de potentielle kunder og AdWords kampagnerne. Vi arbejder målrettet på at identificere og udvælge de bedste og mest konverterende landingpages til dine kampagner. Online-Results arbejder også målrettet med konverteringsoptimering af hjemmesider og usability.

Remarketing

Vi undersøger om kunder, som tidligere har besøgt din side, har større eller mindre værdi end nye kunder, og optimerer og indstiller dine kampagner i forhold til dette.

Bør du investere I Google Adwords?

Det korte svar er, at du skal arbejde med AdWords, hvis det er en god investering for din virksomhed. Heldigvis findes der et hav af muligheder for at spore effekten af din AdWords kampagne. Det er vores mening, at AdWords i langt de fleste tilfælde kan indstilles til at være en rentabel investering for din virksomhed.

Omkostningseffektiv markedsføring

Google AdWords er en af de mest rentable former for markedsføring, som findes. Omkostningerne pr. kunde er ofte signifikant lavere end ved brug af andre medier. Med Google AdWords rammer du kunden med dit budskab i det øjeblik, han eller hun leder efter netop dit produkt eller din service.

Konverteringsraten 1,5x højere end på organiske resultater

Større undersøgelser viser, at AdWords på konverteringsrate vinder hver gang sammenlignet med organisk trafik. Dette skyldes i høj grad, at man selv kan styre budskabet og de søgeord, man vil findes på.

Dynamisk markedsføring

En af de store fordele ved Google AdWords er, at man i løbet af ganske få minutter kan komme online, og på samme måde kan man i løbet af få minutter stoppe kampagnen igen. På den måde kan man eksempelvis starte sin kampagne det øjeblik, ordrebogen er tom, og når kalenderen igen er fuld, kan man med et enkelt klik stoppe kampagnen igen. Det er også muligt at justere kampagnerne, så der kommer fokus på varer eller ydelser med særlig høj fortjeneste eller hvor lageret er stort og modsat kommer mindre fokus på varer og ydelser, som er tæt på udsolgt eller hvor fortjenesten er lav.

Kontakt os for et godt tilbud på Adwords

Vores dygtige rådgivere sidder klar til at give dig et bud på, hvordan vi sammen opnår succes med din virksomhed gennem Google AdWords – kontakt os på70 302 402.